18:42
Гаранти освітніх програм спеціальності «014 Середня освіта» факультету іноземних мов зустрілися зі стейкхолдерами

4 березня 2021 року кафедрами англійської філології та німецької та французької філології було організовано зустріч стейкхолдерів спеціальності "014 Середня освіта", гарантів освітніх програм "Середня освіта. Мова і література (німецька)", "Середня освіта. Мова і література (англійська)" та "Середня освіта. Мова і література (французька)" освітніх ступенів «Бакалавр» та «Магістр», випускників та здобувачів вищої освіти. На зустріч були запрошені стейкхолдери спеціальності: директорка ЗОШ № 33 Красноярова Ірина Володимирівна, в.о. директора ЗОШ № 19 Адамова Ганна Олександрівна, директорка гімназії-початкової школи № 17 Кіор Оксана Миколаївна, директорка ЗОШ № 7 Папазова Ольга Леонідівна, вчителька англійської мови Маріупольського НВК "Гімназія-школа" №27 Петрашина Людмила Аркадіївна, директорка школи іноземних мов «Міссіс Хадсон» Сеущіна Марія Павлівна, директор Маріупольської гімназії №2 Тимощенко Олександр Вікторович, директор ЗОШ № 26 Чайкін Микола Геннадійович, завучка початкової школи № 36 Кириченко Валентина Михайлівна та гаранти освітніх програм Назаренко Надія Іванівна (гарант освітньо-професійної програми "Середня освіта. Мова і література (англійська)" на бакалаврському рівні), Воєводіна Ніна Михайлівна (гарант освітньо-професійної програми "Середня освіта. Мова і література (німецька)" на бакалаврському рівні). Модерували зустріч завідувачка кафедри німецької та французької філології Кажан Юлія Миколаївна (гарант освітньо-професійної програми "Середня освіта. Мова і література (німецька)" на магістерському рівні) та завідувачка кафедри англійської філології Федорова Юлія Геннадіївна.

Під час зустрічі було обговорено освітньо-професійні програми і внесено пропозиції щодо навчальних дисциплін, які забезпечують формування загальних та спеціальних компетентностей студентів та результатів навчання.


Кіор Оксана Миколаївна зауважила на доцільності введення в програму підготовку студентів дисциплін, пов’язаних з інклюзивною освітою, оскільки ці питання наразі є дуже актуальними. Чайкін Микола Геннадійович відзначив логічність компонентів освітніх програм, але запропонував розглянути можливість введення педагогічної практики вже з 2 курсу, тому що практична підготовка студентів має займати чільне місце в системі підготовки бакалавра освіти, вчителя іноземної мови. Микола Геннадійович також зазначив, що в систему підготовки бакалаврів та магістрів освіти доцільно додати курси, які стосуються особливостей навчання іноземних мов згідно концепції НУШ (Нової української школи). Папазова Ольга Леонідівна відзначила високий рівень підготовки студентів факультету іноземних мов і висловила подяку за якісну підготовку вчителя німецької мови ЗОШ № 7 Вовк Наталії Анатоліївни (випускниці освітньо-професійної програми "Середня освіта. Мова і література (німецька)" 2018 року, магістерський рівень).


Здобувачі вищої освіти, присутні на зустрічі, зазначили, що вони вважають за доцільне відмовитися від деяких дисциплін загальної підготовки на користь мовної та методичної підготовки. Наприкінці зустрічі було проведено анкетування стейкхолдерів, випускників та здобувачів вищої освіти, результати якого будуть враховані в процесі перегляду та вдосконалення освітніх програм кафедр англійської філології та німецької та французької філології.

Переглядів: 86 | Додав: Деканат | Рейтинг: 0.0/0